اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
ورود ثبت نمودن

وارد اکانت خودتان بشوید

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

اکانت خودتان را ایجاد کنید

فیلد هایی که دارای علامت ( * ) هستند باید تکمیل شوند
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
آدرس پست الکترونیک *
تایید آدرس پست الکترونیک *
.
سه شنبه 29 آبان 1397.
تاریخ شمسی :
الثلاثاء 12 ربيع أول 1440.
تاریخ قمری :

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از تمامی برنامه های ما با خبر شوید

خطبه های نماز جمعه 17 شهریور 1391 به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حسینی

نماز جمعه 17/06/1391

عناوین خطبه اول

موضوع:شهادت امام صادق(ع)

در آستانه شهادت امام صادق(ع) قرار داریم و خطبه اول را به امام صادق (ع) اختصاص می دهم.امام صادق ...

قیل لصادق (ع) علی ماذابنیت امرک، فقال (ع) علی اربعهة اشیاء: بحضرت صادق (ع) عرض کردند: کار خود را بر چه چیز بنا کردی؟ فرمود بر چهار چیز:

1- عملت ان عملی لایعمله غیری فاجتهدت: فهمیدم که عمل مرا دیگری انجام نمی دهد پس به کوشش پرداختم.

2- و عملت ان الله عز و جل مطلع علی فاستحییت: دانستم که خدا از عمل من آگاه است پس حیا کردم و خجالت کشیدم.

حیای از خداوند چند قسم دارد:

3- ....

عناوین خطبه دوم

مناسبتها:

1-      به مناسبت سالگرد یوم الله قیام 17 شهریور و کشتار جمع پرشماری از مردم بی دفاع توسط رژیم ستم شاهی در میدان ژاله تهران(جمعه سیاه 1357)::

2-     دستاورد های شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در تهران(فروپاشی هیمنه غرب در اجلاس تهران):

مقام معظم رهبری فرمودند: هرکاری که دشمن را عصبانی کند ، حسنه است.اجلاس هم دشمن را عصبانی کرد پس اجلاس یک عمل صالح بود.

الف- دستاورد های کوتاه:

ب- دستاوردهای بلند مدت:

3-   روسفیدی دستگاه قضائی در بخش اول رسیدگی به پرورنده های فساد بانکی:

4-  .....

نماز جمعه 17/06/1391

مشروح خطبه اول

موضوع:شهادت امام صادق(ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین نَحمَدُهُ وَنَستَعینُه و نَستَغفِرُه وَ نَتَوَکّلُ علَیه وَ نُصَلّی وَ نُسَلِّم علی حَبیبِه وَ نَجیبه وَ خیَرَتِه فی خَلقه وَ حافِظِ سِرّه وَ مُبَلِّغِ رِسالاته سَیِّدِنا وَ نَبیِّنا اَبی القاسِم المُصطَفی مُحَمَّد(ص) وَ علی آلِه الاَطیَبینَ الاَطهَرینَ المُنتَجَبینَ الهُداةِ المَهدیین المَعصومین سیَّما بَقیَّهَ اللهِ فی الاَرَضین وَ صَلِّ علی اَئِمَّهِ المُسلِمین وَ حُماهِ المُستَضعَفین وَ هُداهِ المُومِنین.

اوصیکُم عِبادَالله وَ نَفسی بِتَقوَی الله

توصیه به تقوی: امام صادق(ع)فرمود:من و پدرم (امام باقر(ع)) بیرون آمدیم و میان قبر و منبر رسیدیم.جمعی از شیعیان در آنجا بودند.پدرم بر آنها سلام کرد و آنها جواب دادند.آنگاه فرمود:« انی  و الله لایحب ریاحکم و ارواحکم فاعینونی علی ذلک بورع و اجتهاد واعلموا ان ولایتنا لاتنال الا بورع و اجتهاد »(امالی شیخ صدوق ؛ مجلس91؛ح4)

فرمود: بخدا من بوی شما و جان شما را دوست دارم مرا در این حال با ورع و کوشش (در عمل) یاری کنید و بدانید که ولایت ما شامل حال کسی نمی شود مگر با پارسائی و کوشش( در عمل).

در آستانه شهادت امام صادق(ع) قرار داریم و خطبه اول را به امام صادق (ع) اختصاص می دهم.امام صادق احیاگر تشیع بود چون که دشمنان با طرح ها و نقشه های فراوانی تلاش می کردند تا شریعت اسلام را نیز همانند ادیان آسمانی گذشته تحریف کنند که یکی از اقدامات آنها به انزوا کشاندن اهلبیت (علیهم السلام) و شیعیان بود که موفق هم بودند البته تا قبل از امام باقر (ع) .یعنی دشمن کاری کرده بود که اهلبیت منزوی شده بودند و شیعه یعنی همان عده ای که ارتباط دوستی با ائمه داشتند قبل از امام باقر(ع) در کمال بی اطلاعی بسر می بردند مناسک حج را بلد نبودند حلال و حرام را بلد نبودند چون احادیث را چه نقل و چه مکتوب آن را منع کرده بودند و غدیر را انکار می کردند و در مقابل اهلبیت (ع) شخصیت تراشی کردند بگونه ای که به مردم می گفتند اگر دینتان را از خلیفه یا حضرت علی(ع)  نمی خواهید فرا بگیرید افراد دیگری هستند که دینتان را از آنها فرا بگیرید مانند سلمان و ابوهریره حتی سال شهادت امام سجاد(ع) را «سنة الفقها» نام گذاری کردند یعنی تعدادی فقیه از دنیا رفته اند و صلوات به پیامبر را تحریف کردند و آل محمد را از ذکر صلوات حذف کردند و به جای آن «صلی الله علیه و سلم» گفته می شد. در حالی که پیامبران این ذکر را برای معرفی اهلبیت فرمود اینطوری صلوات بفرستید: «اللهم صل علی محمد و آل محمد».

و حتی دشمنان با تلاشهای خود عقائد و اخلاق و احکام ما را دگرگون می کردند مثلا در مسئله عقائد برای خداوند صورت قائل می شدند و در مسئله اخلاق افرادی می آمدند و امام باقر و امام صادق(ع) را نصیحت می کردند.وحتی قبل از امام صادق(ع) گروهی بودند که می گفتند اصلا ما کاری به عمل مردم نداریم هر کس« اشهدان لااله الا الله» گفت و شهادت به رسول خدا داد هرکاری می خواهد انجام بدهد ربطی به ما ندارد و با این حرف خلیفه ها را تبرئه می کردند و می گفتند یزید و خلفای بنی امیه شهادتین را می گویند کافی است ما دیگر به بقیه اش کاری نداریم.

مثلا معاویه می گفت من حاکم شما نشدم که نماز بخوانید، می خواهید بخوانید می خواهید نخوانید من حاکم شما نشده ام که روزه بگیرید ، می خواهید روزه بگیرید می خواهید نگیرید ، هر طور دوست دارید باشید. وآنها تلاش می کردند چیزهایی که اصلا ارزش نیست رویش تکیه می کردند و چیزهایی که ارزش هست از آن صرف نظر می کردند مقلا جوانی حضرت علی(ع) را رویش تکیه می کردند و ....

نتیجه این نقشه ها و تلاشها آن شد که 50 سال بعد از پیامبر (ص) امام حسین (ع) را شهید کردند و بعد از آن صد و سی سال حکومت را از اهلبیت گرفتند و صورتاً آنها حاکم اسلام شدند و مرجع علمی بودن را هم از اهلبیت گرفتند یعنی کم کم ارتباط مردم با اهلبیت کم شد و مردم اصول و عقاید و تفسیر قرآن و فقه را از دیگران می گرفتند.

اما یک فرصت کوتاهی برای امام صادق (ع) و امام باقر(ع) پیش آمد که در آن فرصت توانستند بیشترین خدمت را به نشر معارف شیعه و اسلام و تشیع کنند مخصوصا با تربیت شاگردان و راویانی که در خدمت امام صادق (ع) بودند که تعداد آنها به چهار هزار نفر می رسید طوری که خانه امام صادق (ع) را مثل دانشگاه می دانشتند «کان بیته کالجامعة»حتی بهتر از دانشگاه...

پس ما هم مواظب باشیم الان هم ما گرفتار این قضیه هستیم کسانی که بدون اطلاع از اسلام می خواهند اسلام را معرفی کنند بدون اطلاع از مبانی اسلامی می خواهند راجع به مبانی اسلام صحبت کنند ، نکند یک موقع چشم باز کنیم ببینیم که چیزهایی را که گفته اند صحت ندارد. پس تمام علم و عقائد و اخلاق و احکام خود را از ائمه اطهار دریافت کنیم . لذا یک روایتی از امام صادق(ع) عرض می کنم خیلی برای دنیا و آخرت ما اگر به کا ببندیم مفید است.روایت این است:

قیل لصادق (ع) علی ماذابنیت امرک، فقال (ع) علی اربعهة اشیاء: بحضرت صادق (ع) عرض کردند: کار خود را بر چه چیز بنا کردی؟ فرمود بر چهار چیز:

1- عملت ان عملی لایعمله غیری فاجتهدت: فهمیدم که عمل مرا دیگری انجام نمی دهد پس به کوشش پرداختم.

قرآن می فرماید :« فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ(7)»(سوره زلزلة) این آیه به این موضوع اشاره دارد که به ناچیز ترین خوب و بد انسان جزا داده می شود.

در حدیث دارد که پیامبر(ص) فرمود: اگر برای مردی عمل هفتاد پیامبر باشد از شدت آنچه که در روز قیامت می بیند آن را اندک خواهد پنداشت.

و در حدیث دیگری از پیامبر(ص) است که می فرماید :«یتبع المیت ثلاثة: اهله و ماله و عمله.فیرجع اثنان و یبقی واحد یرجع اهله و ماله و یبقی عمله»-:- میت را سه چیز همراهی می کند اما دو چیز آن بر می گردد که اهل و مالش باشد اما عملش باقی می ماند پس برترین اعمال را انجام بدهیم و سعی کنیم اعمال را با ملاک قبولی آنها انجام بدهیم تا در آخرت اعمال ما که با ما خواهد ماند و طبق اعمال جزا داده خواهیم شد اعمالی خوب و کثیر و مقبول داشته باشیم.

2- و عملت ان الله عز و جل مطلع علی فاستحییت: دانستم که خدا از عمل من آگاه است پس حیا کردم و خجالت کشیدم.

حیای از خداوند بسیاری از گناهان را محو می کند.

حیای از خداوند چند قسم دارد:

1- حیاء الجنایة: شرم از خدا به خاطر گناه و خطا

2- حیاء الاستحقار: شرم از خداوند به خاطر کمبود شناخت خود از خدا

3- حیاء التقصیر: شرم از خدا به خاطر تقصیر در عبادت او

4- حیاء المحبة: شرم از خدا به خاطر عشق و محبت به او

غلامی مریض شد و هر طبیبی آوردند علاج نشد تا طبیبی علت را از غلام پرسید غلام گفت که من مریض کرم و مهربانی مولا و اربابم هستم چون  به واسطه وسوسه شخصی غذای ارباب را مسموم کردم اما متوجه شد ولی به رویش نیاورد .لذا من از او خجالت می کشم و ...

3- و عملت ان رزقی لایاکله غیری فاطماننت: دانستم که روزی مقدرم را کسی جز خودم نمی خورد پس اطمینان نمودم  آرامش یافتم.

قرآن راجع به کسانی که به خاطر دنیا و پول چقدر گناه می کنند و اینکه روزی بدست بیاورند در حالی که روزی هر کس مشخص شده است و کسی روزی دیگری را نمی تواند بخورد ، می فرماید : «وَيْلٌ لِّكلّ‏ِ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ(1)الَّذِى جَمَعَ مَالاً وَ عَدَّدَهُ(2)»(سوره همزه)

و در روایتی از پیامبر (ص) است که می فرماید: «لکل امة عجل یعبدونه و عجل امتی الدنانیر و الدراهم».(فردوس؛3/338/5019)برای هر امتی گوساله ای است که آن را می پرستند و گوساله امت من درهم و دینار است.

قارون پسر عمو یا پسر خاله موسی که علم و حکمت می دانست و اهل عبادت بود و در بین بنی اسرائیل صاحب منصب بود ثروت کلانی پیدا کرد و زکات مالش را نداد از موسی کناره گرفت و مردم را بر علیه موسی شورانید و تهمت زنا به موسی زد ولی آن زن همه چیز را فاش کرد و قارون را رسوا کرد آنجا بود که حضرت موسی او را نفرین کرد.

4- و عملت ان آخر امری الموت فاستعددت: دانستم که آخر زندگی ام مرگ است پس خود را اماده ساختم.(بحار الانوار ؛ج75؛ص228؛باب مواعظ الصادق(ع))

قرآن می فرماید:«قُلْ إِنَّ الْمَوْت الَّذِى تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَقِيكمْ...(8)»(سوره جمعه)-:- مرگی که از آن فراری هستید شما را می رباید .پس آماده مرگ باشید.

قال الصادق(ع) : «عجبا لقوم حبس اولهم عن آخرهم ثم نودی فیهم بالرحیل و هم یلعبون »-:- عجب از مردمی که اول تا آخر ایشان محبوس و ندای الرحیل(کوچ و مرگ) به آنها می دهند ولی باز مشغول بازیگری هستند.

پس آخر امر ما مرگ است آماده باشیم و فراموش نکنیم و غافل نباشیم چون اگر مرگ را فراموش کنیم باعث می شود سرعت پیدا کنیم و به سوی هوسرانی و قساوت قلب پیدا کنیم و در گناه کردن جرأت بیشتری داشته باشیم و نداشتن وجدان و نیروی کنترل کننده داخلی ....

خدایا توفیق بده ما هم زندگیمان را بر این چهار اصل امام صادق(ع) بنا بنهیم.

خدایا توفیق بده از خالق خودمان و از خدای متعال شرم و حیا داشته باشیم

خدایا اخلاق ما را به خلق نبوی مزین بفرما.

خدایا شرم و حیای ما را از خدای متعال بالا ببر.

خدایا رفتار و کردار ما مورد رضایت تو و اهلبیت (ع) و پیامبر گرامی اسلام(ص) قرار بگیرد.

بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ‏

إِذَا جَاءَ نَصرُ اللَّهِ وَ الْفَتْحُ(1)وَ رَأَيْت النَّاس يَدْخُلُونَ فى دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجاً(2)فَسبِّحْ بحَمْدِ رَبِّك وَ استَغْفِرْهُ  إِنَّهُ كانَ تَوَّابَا(3)

مشروح خطبه دوم

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین وَ الصَلاهُ وَ السَلامُ علی سَیِدِنا وَ نَبیِّنا ابی القاسِم المُصطَفی مُحَمَّد وَ علی آلِهِ الاَطیَبینَ الاَطهَرینَ المُنتَجَبین سیَّما علی امیرِ المومِنین وَ الصدیقَهِ الطاهِرَه سَیِّدَهِ نِساءِ العالَمین وَ الحَسَنِ وَ الحُسَین سِبطَیِ الرَّحمَه وَ اِمامَی الهُدی وَ علی بنِ الحُسَین وَ مُحَمَّدِ بنِ علی وَ جَعفَرِ بنِ مُحَمَّد وَ موسَی بنِ جَعفَر وَ علی بنِ موسی وَ مُحَمَّدِ بنِ علی وَ علی بنِ مُحَمَّد وَ الحَسَنِ بنِ علی وَ الخَلف القائِمِ الحُجَه حُجَجِکَ علی عِبادِک وَ اُمَنائِکَ فی بِلادِک . وَ صَلِّ علی اَئِمَّهِ المُسلِمین وَ حُماهِ المُستَضعَفین وَ هُداهِ المُومِنین وَ استَغفِرُ اللهِ لی وَ لَکُم.

اوصیکُم عِبادَالله وَ نَفسی بِتَقوَی الله

توصیه به تقوی: قال الصادق(ع):«من لم یجعل له من نفسه واعظاً فان مواعظ الناس لن تغنی عنه شیئاً-:- هرکس که خداوند متعال در نهادش واعظی قرار ندهد موعظه های دیگران بر او سود بخش نخواهد بود.

سعی کنید واعظ درونی داشته باشید.اگر واعظ درونی داشتید شما را از خطا و گناه نگه می دارد.نفس خود را مجبور بر اعمال خود می کنید.

مناسبتها:

1-      به مناسبت سالگرد یوم الله قیام 17 شهریور و کشتار جمع پرشماری از مردم بی دفاع توسط رژیم ستم شاهی در میدان ژاله تهران(جمعه سیاه 1357)::

خدای متعال به حضرت موسی فرمود : «و ذکرهم بایام الله » اینها را متذکر کن به ایام خدا. همه ایام مال خداست لکن بعضی از ایام یک خصوصیتی دارد که برای آن خصوصیت «یوم الله» می شود .مثلا روز 17 شهریور از ایام الله است چونکه 17 شهریور 57 خصوصیاتی دارد که عبارتند از:

الف- 17 شهریور ایام انسان ساز است: 17 شهریور یکی از ایام خدائی بود که یک ملت زن و مردش ، جوان و غیر جوانش باستند و خون بدهند برای احقاق حق این روز خداست.

ب- 17 شهریور جلوه قدرت پایان ناپذیر ایمان به غیب است: ملت ایران با ایمان به غیب پیروزمندانه و شرافتمندانه و سرافرازانه در سرکوبی ستمکاران قیام نمودند.

ج- 17 شهریور حکایتگر عزم آهنین ملت ایران است: این روز نشانگر مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت در مقابل ستمگران و جناتکاران است  و نشان دادند که ملت ایران تا رسیدن به هدفهای انسانی اسلامی خود چون سدی آهنین استاده و از قتل عام ها و کشتارهای وحشیانه دستجمعی هراس به خود راه ندادند.

د- 17 شهریور حکایتگر عقب نشینی نکردن نهضت عقیده است: چون دشمنان ما گمان می کردند با توطئه های فرسایشی می توانند نهضت اسلامی و انقلاب شکوهمند این ملت را به سردی و سستی سوق بدهند غافل از اینکه هر نهضتی که برای خداست و نهضتی که بر اساس معنویت و عقیده است عقب نشینی نخواهد کرد.

ه- 17 شهریور درس جانثاری برای ایندگان است:ملت ما در 17 شهریور جانثاری کردند تا نسلهای آینده ببینند این جمهوری اسلامی با چه جانثاری ها و از خود گذشتگی ها بدست آمده است تا آنها نیز با شهادت و شجاعت و ایثار و فداکاری عزیزان خویش این هدیه بزرگ الهی را حفظ نمایند.

و- 17 شهریور درسی برای تروریستهای کور دل است:کوردلان گمان کرده اند با به شهادت رساندن چند نفر از عزیزان متعهد کشور می توانند سد عظیم مسلمانان نیرومند و شجاع را بشکنند در حالی که این ملت را نمی شود با کارهای بزدلانه که جز از شکست خورده ها و مأیوسها و مطرودها صادر نمی شود ارعاب کرد.

اکنون وقت آن است : ما که وارثان این خونها هستیم و بازمانگان جوانان و شهدای به خون خفته هستیم ازپای ننشینیم تا فداکاری آنان را به ثمر برسانیم آن هم مقابله با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی و تلاش برای رساندن این پرچم جمهوری اسلامی ایران بدست امام زمان(عج).

2-     دستاورد های شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در تهران(فروپاشی هیمنه غرب در اجلاس تهران):

مقام معظم رهبری فرمودند: هرکاری که دشمن را عصبانی کند ، حسنه است.اجلاس هم دشمن را عصبانی کرد پس اجلاس یک عمل صالح بود.

الف- دستاورد های کوتاه:

1- این اجلاس حداقل به مدت دوهفته ایران را کانون رسانه های منطقه و جهان کرد و مسئله اصلی جهان از تهران به سراسر جهان مخابره می شد و محتوای نشست همانند تیری به سوی غرب و اسرائیل شلیک می شد.

2- نشست تهران جیغ بنفش صهیونیستها را در آورد و مسئولان این رژیم از اینکه در زمان  هجمه سنگین مقام معظم رهبری به صهیونیست هیچ کس اجلاس را ترک نکرده بشدت ناراحت شدند و یک بار دیگر جایگاه خود را ارزیابی کردند.

3- نشست تهران جایگاه بین المللی و منطقه ای و گفتمانی ایران را ارتقا داد که وزیر امور خارجه لبنان گفت ریاست جنبش بر عهده کشوری قرار گرفت که به معنی واقعی کلمه غیر متعهد است.

4- آمدن دبیر کل سازمان ملل پیروزی ایران و تیری دیگر به قلب صیهونیست ها بود

ب- دستاوردهای بلند مدت:

1- تأمین تمامی خواسته های ایران در یازده بند بیانیه بود که علیه قدرت های بزرگ و حمایت از ایران و نفی نظام سلطه در این بیانیه بود.

2- ورود رئیس جمهور مصر به ایران بعد از 34 سال از انقلاب اسلامی نشان از زئوپلییتیک منطقه به ضرر صهیونیستها  به نفع ملتهای مسلمان است.

3- حضور گسترده مسئولان کشورهای جهان باعث شد تعاملات اقتصادی ضربه دیگری به تحریمهای یک جانبه غرب و آمریکا برعلیه ایران باشد.

4- حضور 120 کشور در اجلاس تهران مدعای اجماع جهانی علیه ایران را به دروغی برجسته تبدیل کرد.

معرفی پیشرفتها و مظلومیت ملت ایران که در قالب نمایشگاه دستاوردهای علمی و اسناد ترور دانشمندان هستی بود که پیام این پیشرفتها در اوج تحریم را به سراسر دنیا مخابره نمود.

3-   روسفیدی دستگاه قضائی در بخش اول رسیدگی به پرورنده های فساد بانکی:

که پس از 13 ماه از آغاز بررسی پرورنده فساد بانکی حکم آنها صادر شد البته بخش اول آن این عبرتی است برای هر کسی که در اموال عمومی دست اندازی کند و یا راه را برای مفسدان باز کردند.

در فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری به سران قوا تصریح شده است که فلسفه تشکیل جمهوری اسلامی خدمت به مردم و افراشتن عدالت می باشد و باید همه همت کنند تا فاصله ها با آرمان علوی و اسلامی کم و از بین برود.انشا الله با اقدامات قوه قضائیه و احکام صادره انشا الله احساس امنیت و خوش بینی در ملت ایران و یأس و ناامیدی در افرا فاسد ایجاد شود.

4-  ماجرای 11 سپتامبر و حمله هواپیمای مسافربری به دو برج 110 طبقه ای مرکز تجارت جهانی نیویورک و ساختمان وزارت جنگ آمریکا:

آمریکا از این حادثه سوء استفاده کرد و آن هم اسلام ستیزی به بهانه مبارزه با تروریسم بود که پس از حادثه آمریکا و اسرائیل و شبکه های سرمایه داری تهاجم تبلیغاتی را بر علیه اسلام و مسلمانان با عنوان مبارزه با تروریسم آغاز کردند درحالی که خودشنان تروریست ترین دولتهای دنیا هستند.

5- دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری:

مقام معظم رهبری شرایط کشور را در مجموع در حال پیشرفت و مطلوب دانسته اند و برگزاری اجلاس را در تهران به عنوان نمایش اقتدار و شکوه و عظمت نظام اسلامی برشمرده اند و تاکید کرده اند که دشمنان ملت ایران با حماقت خود این اجلاس را به یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده اند که نتیجه آن شکست مفتضحانه آنها بود.

6- پیام مقام عظم رهبری به بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز :

مقام معظم رهبری فرمودند: مسئولان در این باره تمام و کمال وظیفه خود را ادا نکرده اند.

خدایانظام روز به روز بر عزت مسلمانان مخصوصا شیعیان بیفزا.

خدایا روز به روز بر ذلت و خواری دشمنان ما بیفزا.

خدایا به رهبر عزیزمان طول عمر و سلامتی عنایت بفرما.

خدایا ارواح طیبه شهدا، امام شهدا، شهدای این بخش را با سید الشهدا(ع) محشور بگزدان

خدایا پرچم جمهوری اسلامی ایران را توسط این مردم و مقام معظم رهبری به دستان مبارک امام زمان(عج) برسان.

بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ‏

إِنَّا أَعْطيْنَك الْكَوْثَرَ(1)فَصلّ‏ِ لِرَبِّك وَ انحَرْ(2)إِنَّ شانِئَك هُوَ الأَبْترُ(3)  صدق الله العلی العظیم

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته


اضافه کردن نظر


اوقات شرعی



برترین ستاد نماز جمعه استان تهران

آمار بازدید کنندگان


امروز1
دیروز2
این هفته3
این ماه241
مجموع15692